Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne strani – trgovine www.drustvo-osun.si (v nadaljevanju: OŠUN) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Vsak obiskovalec in uporabnik spletne strani www.drustvo-osun.si se strinja z vsemi splošnimi pogoji poslovanja, ki so navedeni na www.drustvo-osun.si. Če se ne strinjate s splošnimi pogoji poslovanja, vas naprošamo, da zapustite spletno stran.

Prosimo vas, da splošne pogoje poslovanja pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

S spletno trgovino upravlja Društvo OŠUN (v nadaljevanju: ponudnik), Pavšičevo naselje 35, 5000 Nova Gorica, matična številka: 4090250000, davčna številka: 79659926.

DOSTOPNOST PODATKOV (povzetek zakonodaje): 

  • Identiteto kluba (ime in sedež kluba, številka registra itd.)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • Bistvene značilnosti blaga (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvomno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza),
  • način plačila in dostave,
  • časovna veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za delovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanja storitev zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo. 

Postopek nakupa

Registracija uporabnika pri naročilu ni potrebna. Za izvedbo naročila je obvezen vnos osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, elektronski naslov) in izbor dostave (nakup po predračunu, osebni prevzem, dostava po pošti). V primeru nakupa podjetja je obvezen tudi naziv podjetja. 

Plačilo je možno z neposredno bančno transakcijo na podlagi predračuna, PAYPAL plačila ali po povzetju. 

Naročilo se začne z izbiro želenega izdelka, in sicer s klikom na gumb “Dodaj v košarico” pod želenim/i izdelkom/i. Za nakup zadošča že en izdelek. Po opravljeni izbiri in ob predpostavki, da se strinjate z vsebino košarice, nadaljujete z nakupom. 

Postopek nakupa je v nadaljevanju sestavljen iz treh korakov:

1 – Prikaži košarico (tu preverite ali ste v košarico izbrali želene artikle, katere lahko izbrišete s klikom na (x), ki je viden pred izdelkom ali pustite v košarici, tukaj morate prav tako določite način dostave. Ko izpolnite vse potrebne podatke in ste prepričani o nakupu nadaljujete s klikom na tipko NADALJUJ NA BLAGAJNO. 

2 – Izpolnite podatke o vplačilu in ostale zahtevane podatke. Tu lahko navedete tudi posebne pogoje dostave ter navedete način plačila. Pozorno preglejte vse vnesene podatke in se ceno izdelka, načinom dostave in načinom plačila. Prav tako se morate preden izvedete zaključek plačila seznaniti s pogoji poslovanja, saj morate preden lahko opravite zaključek naročila potrditi, da ste seznanjeni s pogoji poslovanja in pravilnikom o zasebnosti. 

3 – Pozorno preglejte vse podatke in potrdite naročilo s klikom na tipko KUPITE SEDAJ. Postopek naročanja lahko prekinete v vsakem trenutku tako, da zaprete okno brskalnika, razen v primeru, da ste naročilo že potrdili neposredno po vnosu podatkov.

Ko kliknete na tipko KUPITE SEDAJ se vam bodo izpisali na strani podrobnosti naročila z vsemi podatki in sicer : kateri izdelek ste kupili, strošek dostave, način dostave, izbran način plačila, bančni podatki podatki in vaši podatki, ki ste jih vnesli ob naročilu.

Ob potrditvi naročila (naročila z obveznostjo plačila) ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti. Poleg tega bo kupec na e-naslov, ki ga je vnesel, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila. Predračun (naročeni izdelki, strošek dostave, način dostave in izbran način plačila). Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Kupoprodajna pogodba (to je prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika. Sporočilo lahko potrošniku na njegovo zahtevo ponudnik ponovno pošlje. 

Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali v primeru uskladitve dobavnih pogojev kupca pokliče na posredovano telefonsko številko ali ga kontaktira po elektronski pošti.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku oddaje naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo za ponudnika, kot za kupca.

Za morebitne dodatne informacije se obrnite na nas na telefonsko številko 040/865-340 ali na e-pošti: drustvoosun@gmail.si. Telefonska številka 040/865-340 za informacije in pomoč pri naročanju med delovnikom od 13.00 do 15.00 ure je plačljiva po osnovni tarifi – ceniku vašega operaterja.

Zavrnitev naročila

Ponudnik lahko naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti, zavrne.

Cene

Vse navedene cene so v evrih (EUR). Ponudnik ni zavezanec za DDV. 

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena. 

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa. 

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto oziroma zavrnjeno.

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oz. z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopni nepreklicno sklenjena. Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in ga odpošlje na določen naslov..

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Način plačila, potrditev plačila in račun 

Način plačila je možen :

  • z nakazilom – PREDPLAČILO (brez dodatnih stroškov) na transakcijski račun ponudnika številke SI56 6100 0001 5728 509 odprt pri Delavski hranilnici d.d. na podlagi ponudbe – predračuna. Oddano naročilo velja kot predračun, rok za plačilo je osem (8) dni po prejemu predračuna.
  • PAYPAL plačilo (brez dodatnih stroškov),
  • z gotovino ob prevzemu paketa (plačilo dostavljalcu – dostavni službi) – PLAČILO po povzetju (možen je dodatni strošek ob dostavi).

Originalni račun bo v fizični obliki priložen k dostavljenem fizičnem izdelku. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za naročen izdelek ob prevzemu blaga oz. blagajniški prejemek in račun v fizični obliki po pošti.

Na računu so razčlenjeni vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v osmih (8) delovnih dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva. 

PLAČILO

Strošek dostave je 3.50 EUR (Pošta Slovenije) za naročilo – paket (ne glede na težo paketa) in ga plača naročnik / prejemnik pošiljke do vrednosti 40,00 EUR (Velja za Slovenijo).

Za naročeno blago je možno plačilo PO POVZETJU kar pomeni, da plačate kupnino dostavni službi ob dostavi paketa, velja samo za naslove v Sloveniji. V tem primeru vam bomo paket poslali v najkrajšem možnem času (1-3 dni – Slovenija).

Če se odločite za plačilo po PREDPLAČILU . gre naročilo v izvedbo, ko sredstva nakažete na naš TRR (za hitrejši postopek nam pošljite potrdilo o plačilu po e-mailu) čas dostave 1-3 dni.

Če se odločitev za PAYPAL plačilo – PREDPLAČILO, gre naročilo v izvedbo, ko sredstva nakažete na naš PAYPAL račun. Vaše naročilo vam pripravimo v najkrajšem možnem času.

BREZPLAČNA DOSTAVA : v primeru nakupa nad vrednostjo 40,00 EUR poštnino plača ponudnik. Izjema je naročilo izdelkov, ki potrebujejo posebno dostavo, glede na težo ali dimenzije. V tem primeru je poštnina prikazana na predračunu. po izvedenem naročilu bo blago poslano na naslov, ki ste ga navedli ob nakupu.

Ponudnik si pridržuje pravico, da vsa naročila, za katera je kupec izbral predvideno plačilo z nakazilom na TRR ponudnika, enostavno prekliče, če so od dneva naročila minili več kot 3 (trije) delovni dnevi in kupnina ni bila poravnana v tem času (neizvršena plačila/naročila bremenijo zalogo ponudnika in onemogočajo nakup ostalim uporabnikom). 

Z oddanim naročilom (naročilo z obveznostjo plačila) v spletni trgovini www.drustvoosun.si se zavezujete, da boste pri izbiri plačila po povzetju ob prevzemu vašega blaga poravnali kupnino.

Ob prevzemu pošiljke obvezno podpišite morebitne spremne dokumente (dobavnica, ….).

Blago ste dolžni pred prevzemom vizualno in številčno pregledati ter zapisati morebitne vidne poškodbe na embalaži ali blagu.

NAČIN DOSTAVE 

Dostava izdelkov, naročenih v spletni trgovini, se obračuna po veljavnem ceniku podjetja Pošta Slovenije (poslovni paket). Ponudnik se zavezuje k čim prejšnji obdelavi naročila, točen čas pa je odvisen od naročenega izdelka ali storitve. Stroškov dostave ni, če kupec prevzame izdelek na sedežu OŠUN ali na lokaciji katero se ponudnik in kupec neposredno dogovorita.

 V primeru izbranega plačila po povzetju (ob prevzemu paketa), vam Pošta Slovenije d.d. dodatno zaračuna strošek v višini 1.15 EUR (plačilo provizije za plačilo položnice).

Pošiljke dostavlja Pošta Slovenije d.o.o., zato za način dostave veljajo splošni pogoji Pošte Slovenije d.o.o.. V izrednih primerih bo dostavo izdelka opravilo drugo dostavno podjetje, v tem primeru bo naročnik o spremembi dostavljavca obveščen po telefonu ali preko elektronske pošte. 

Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga posredovali ob naročilu ali registraciji in je omejena na področje države Slovenije v 1-3 delovnih dneh. Če želite dostavo izven Slovenije za ponudbo povprašajte prodajalca. Dostava se izvrši v dopoldanskem času, zato priporočamo, da za dostavo izberete tisti naslov, kjer ste dosegljivi. V primeru, da vas v času dostave ni na naslovu, vam bo dostavljalec pustil sporočilo in se z vami dogovoril za ponovno dostavo. 

Dostavljalec vam blago dostavi do vhoda v stanovanjski objekt. Dostava na izbrano mesto v vašem stanovanju, dvorišču, hiši ali poslovnem objektu in namestitev ter montaža, nista vključeni v ceno dostave. Ne pozabite, da morate biti ustrezno pripravljeni na prevzem večjih ali težjih pošiljk.

Naročen izdelek ali storitev lahko izjemoma po dogovoru tudi sami prevzamete na naslovu Društva Ošun – Nova Gorica, Pavšičevo naselje 35, 5000 Nova Gorica. V primeru osebnega prevzema bo ponudnik kupca po elektronski pošti obvestil, ko bo blago pripravljeno za prevzem. Naročilo izdelkov je potrebno pred tem opraviti v spletni trgovini na spletni strani www.drustvo-osun.si in plačati kupnino po prednaročilu. Roki za osebni prevzem izdelka na dogovorjenem naslovu je 5 delovnih dni od prejetega sporočila na vaš e-mail, da je blago pripravljeno za prevzem. Po preteku 5 delovnih dni lahko vaše naročilo prekličemo / storniramo.

Takoj ob dostavi ob prisotnosti dostavljalca preverite blago. V primeru poškodovanega blaga naj obvezno tudi dostavljalec podpiše reklamacijski zapisnik – oziroma zapisnik o poškodovani pošiljki.

Kasnejše reklamacije glede poškodovanega blaga ali prevzete količine prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi ponudnik ne more rešiti ali upoštevati. Če je le mogoče zabeležite poškodbo s fotoaparatom. Paket skupaj z zapisnikom vrnite dostavljalcu. V tem primeru se obrnite na (podjetje za dostavo) dostavljalca, ki je izvršil dostavo. Kontaktni podatki dostavne službe so na spremljevalnih dokumentih na paketu.

Naročila iz tujine obravnavamo posamično in si pridržujemo pravico zavrnitve naročila, brez obrazložitve. Naročilo lahko oddate na drustvoosun@gmail.com. 

Dobavni rok za izdelke na zalogi je dobava blaga 1-3 delovne dni (velja za naslove v Sloveniji). Za izdelke, ki niso na zalogi, vam bomo ob morebitnem oddanem obrazcu za povpraševanje o artiklu, dobavni rok sporočili po enem izmed vaših kontaktov.

Pravica do odstopa od naročila 

Pogodbe, sklenjene na daljavo in pogodbe, sklenjen zunaj poslovnih prostorov ter z njimi povezan odstop od pogodbe opredeljujejo 43., 45. in 46. člen  Zakona o varstvu potrošnikov in njihovi podčleni. Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (kamor spada tudi nakup preko spletne trgovine) in njihovi podčleni. Zato kupec lahko v roku štirinajst (14) dni po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

V roku 14 dni od prejema blaga mora kupec ponudnika pisno po pošti ali elektronski pošti obvestiti o namenu vračila blaga. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti v roku do 14 dni po sporočilu o odstopu od pogodbe. potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, pri katerih predmet je blago (naročeno izrecno in samo na željo stranke), ki je bilo izdelano oziroma pripravljeno po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artikla v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga,če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini in obliki, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. V primeru vračila blaga – izdelka, ki je že bil zmontiran, pa se vrne kupnina le delno v višini ocenjen vrednosti izdelka (ZPV, člen 43d, 9. odstavek). Oceno vrednosti poda ponudnik. Vrnitev prejetega blaga prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Prosimo, da vrnjenim izdelkom priložite tudi kopijo računa. 

Odstop od naročila kupec pošlje na naslov Društvo OŠUN – Nova Gorica, Pavšičevo naselje 35, 5000 Nova Gorica, s pripisom ‘Spletna prodaja’ ali po elektronski pošti na e-naslov drustvoosun@gmail.com. 

Izdelke dobro zaščitite (obložite) in vrnite na naslov ponudnika preko Pošte Slovenije ali drugega ponudnika. Prosimo vas, da vrnjene pošiljke ne pošiljate z odkupnino, saj le te ne bodo prišle do našega naslova. Priporočamo, da pošiljko pošljete “priporočeno”, da lahko pošiljko v primeru izgube izsledite.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega, ali gre za pošiljko/paket/tovor). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. 

Vračilo opravljenih plačil bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku štirinajst (14) dni od tedaj, ko bo ponudnik prevzel vrnjeno blago. Prejeto plačilo se kupcu vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil, razen če potrošnik izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Uveljavljanje stvarne napake na izdelku (odgovornost podjetja za stvarne napake)

Odgovornost ponudnika za stvarne napake je opredeljena v 37. členu Zakona o varstvu potrošnikov -ZVPot-NPB10 ( 37., 37a., 37b in 37c členu).

Obrazec Vračilo artikla stvarna napaka.

Pomembnejši izseki iz zakonskih določb Zakona o varstvu potrošnikov glede stvarne napake navajamo spodaj : 

37. člen

1. prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

2. Napaka je stvarna : 

– če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet

– če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana iziroma bi mu morala biti znana,

– če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,

– če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen jče je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

3. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

37.a člena

1. potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

2. potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. 

Reklamacije 

Reklamacije bodo upoštevane, če ponudnik ni upošteval dogovora pri naročilu (nedostavljeno naročilo naročenega izdelka ali pa je dostavil poškodovan izdelek oziroma storitev ni bila opravljena, ali pa je bila opravljena skladno z dogovorom in popravilo ni možno). Ponudnik se zavezuje, da bo navedene napake odpravil v najkrajšem možnem času. 

Postopek reklamacije lahko izvede le kupec, ki je naveden na originalnem računu. V primeru, da se je izdelek poškodoval med dostavo, se obrnite na dostavljalca pošiljke Pošto Slovenije oz. drugo kurirsko službo, ki opravlja svojo dejavnost v Sloveniji ali vaši državi, in ki vam je blago dostavila. Reklamacije sprejemamo na elektronski naslov drustvoosun@gmail.com. 

Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih: 

– če ni priloženega računa,

– če je vrnjen izdelek poškodovan,

– če je uporabnik izdelek ali storitev neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe. 

Varnost

Spletna stran s trgovino uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil. 

Varovanje osebnih podatkov 

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vse zasebne podatke uporabnika v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Splošno uredbo EU o varstvu podatkov. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam ter se zbirajo le v poslovne namene. 

Večino strani v spletni trgovini se lahko obišče, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer ime, naslov in e-naslov. Kljub temu pa se nekatere informacije pridobivajo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. 

Uporaba piškotkov in spletnih signalov omogočajo prepoznati posamezne IP-naslove, vrsto brskalnika, ki ga obiskovalec spletne strani uporablja in splošno aktivnost obiskovalca na spletu. 

Za nakup v naši spletni trgovini je potrebno zbiranje nekaterih vaših osebnih podatkov. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne posredujemo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa in dostave izdelkov. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov v skladu z ZVOP-1 in Splošno uredbo EU o varstvu podatkov. 

Z nakupom v spletni trgovini izrecno soglašate, da vaše osebne podatke, ki jih posredujete ob naročilu (ime, priimek, naslov, e-naslov, telefon) shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila, vaš e-naslov pa lahko uporabljamo za neposredno trženje svojih enakih ali podobnih izdelkov ali storitev, kot ste jih kupili v spletni trgovini. Ob prvem obisku lahko zavrnete piškotke, s pomočjo katerih se nalagajo vaši podatki na brskalniku. 

Za primere zlorab in vdorov v računalniški sistem ne prevzemamo nobene odgovornosti. Vsa evidenca naročil se nahaja na sedežu kluba. V primeru nejasnosti pri oddaji naročila, si ponudnik pridržuje pravice do navezave stika z naročnikom preko komunikacijskih sredstev na daljavo.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik – kupec in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. 

Vaše pravice

Našim kupcem in uporabnikom zagotavljamo vso podporo pri uresničevanju pravic, ki jih navajamo v nadaljevanju:

  • na tej strani vas v celoti seznanjamo s tem, kako uporabljamo vaše osebne podatke,
  • vedno smo vam na voljo, da uveljavite vašo pravico do popravka.

V določenih primerih lahko uveljavite tudi pravico do izbrisa vaših osebnih podatkov. Če pa ste pri nas kupovali, prosimo, da upoštevate, da moramo vaše podatke hraniti skladno z zakonodajo.

V določenih primerih lahko zahtevate začasno ali trajno prepoved nadaljnje obdelave vaših osebnih podatkov v celoti ali delno. Na vašo zahtevo vam bomo vaše osebne podatke posredovali zbrane v elektronski obliki. Obravnavali bomo vaše ugovore na obdelave vaših osebnih podatkov.

Vse vaše pravice lahko uveljavite tako, da nas o vaši zahtevi obvestite s priporočenim pismom na naš naslov : Društvo Ošun – Nova Gorica, Pavšičevo naselje 35, 5000 Nova Gorica, s pripisom GDPR, pri čemer je tema lahko le ena izmed zagotovljenih pravic : dostop, dopolnitev, popravek, omejitev obdelave podatkov, blokiranje obdelave podatkov, izbris osebnih podatkov, ugovor na obdelavo podatkov, prenos podatkov. 

Če menite, da se vaši osebni podatki shranjujejo ali kako drugače obdelujejo v nasprotju z veljavnimi predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, imate pravico vložiti pritožbo pri Informacijski pooblaščenki R. Slovenije.

Če se strinjate z uporabo, potrjujete, da ste prebrali Pogoje poslovanja tega spletnega mesta in dajete soglasje k zbiranju in uporabi osebnih podatkov. 

Odveza odgovornosti 

Ponudnik ne odgovarja za uporabo spletne trgovine in za morebitno škodo povzročeno z uporabo tam nahajajočih se spletnih vsebin. Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njihovih straneh. Kljub temu se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogoča odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. 

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne slikovne prikaze prodajnih izdelkov, je potrebno vse slikovne prikaze jemati kot simbolične in tako ne zagotavljajo lastnosti izdelka. 

Pravno obvestilo 

Spletna trgovina je last Društva OŠUN – Nova Gorica, Pavšičevo naselje 35, 5000 Nova Gorica, ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene na spletni strani, so last ponudnika in se ne smejo uporabljati brez njegovega izrecnega in pisnega dovoljenja. 

Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije. 

Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih na tej spletni strani ali začasnega nedelovanja spletne strani in s tem spletne trgovine. 

Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja. 

Pritožbe in spori 

Morebitni spori se rešujejo sporazumno. Če do sporazumnega dogovora ne pride, se spori rešujejo na pristojnem sodišču v Novi Gorici. Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, obligacijske predpise in druge predpise, ki urejajo ponujanje blaga in storitev preko svetovnega spleta. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. 

Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte drustvoosun@gmail.com. ali na poštni predal Društvo OŠUN – Nova Gorica, Pavšičevo naselje 35, 5000 Nova Gorica. Ponudnik bo v osmih (8) delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in uporabniku spletnega mesta sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. 

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spor pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 

Ne priznavamo nobenega izvajalca za izvensodne reševanje potrošniških sporov.

Dodatne informacije glede potrošniških sporov, si lahko preberete na spletni strani https://www.gov.si/teme/resevanje-potrosniskih-sporov/ 

Upravljavec spletne trgovine

Upravljavec spletne trgovine Društvo OŠUN na spletni strani www.drustvo-osun.si je Društvo OŠUN, Pavšičevo naselje 35, 5000 Nova Gorica. 

Podatki o upravljavcu:

Naziv : Društvo OŠUN

Naslov: Pavšičevo naselje 35, 5000 Nova Gorica

Matična številka: 4090250000

Davčna številka: 79659926

Zavezanec za DDV: NE

Telefon: 040 865 340 

E-naslov: drustvoosun@gmail.com

Transakcijski račun: IBAN SI56  6100 0001 5728 509 (odprt pri Delavska hranilnica d.d.)

Nova Gorica, 21.1.2021

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!